Idazkaritza

Departamentu honen ardura da administrazio-egintzaren fede eta berme juridikoa ematea; horrekin batera, izapide edo tramiteak herritarrei erraztea eta horiei buruzko informazioa ematea.

  • Biztanleen Udal Errolda eta estatistika eramatea.

  • Udal eskumeneko ziurtagiriak, Udalean dagoen dokumentazio orokorrari buruzkoak barne.

  • Ezkontza zibilak.

  • Udal organoei buruzko fede publikoa, honako hauei dagokienez: Udalbatzaren osoko bilkurak, gobernu batzarrak eta udal enpresa publikoen bilerak eta egintzak.

  • Lege-aholkularitza ematea Udalbatzari, batzordeei, Gobernu Batzarrari, alkateari, zinegotziei eta Udalaren menpe dagoen enpresa publikoari.

  • Organo hauen aktak prestatzea: Udalbatzaren osoko bilkuretakoak eta gobernu batzarretakoak .

  • Hautesle-errolda eta hauteskundeak.

  • Administrazio-informazio orokorra

  • Dokumentuen erregistroak

  • Errolda ziurtagiriak

  • Herritarrarekiko arreta (aurrez aurre, telefonoz, e-mail bidez...)

  • Postaren kudeaketa

  • Agirien konpultsak

  • Jakinarazpenak

  • Tramiteak orokorrean

  • Langileen Erregistroa mantentzea eta eguneratzea.

  • Urteko lan-eskaintza publikoa kudeatzea.

  • Langileak hautatzeko eta kontratatzeko prozesuak egitea.

  • Lanpostuen eta langileen zerrendak mantentzea eta eguneratzea.

  • Ordainsariei buruzko gaiak bideratzea eta konpontzea.

  • Baimen- eta lizentzia-eskaerak kudeatzea.

  • Administrazio-egoeren aldaketa eskaerak bideratzea. 

  • Lanpostuen balorazioa egitea.

  • Lanera ez etortzeak/absentismoa kontrolatzea eta horren inguruko kontrol medikoa kudeatzea.

  • Udal erakundeei aholkuak ematea, langileriaren eta antolaketaren alorrean.